Heb je een klacht?
Heb je een klacht?
Je bent deelnemer/cliënt en je hebt een klacht
Op deze pagina vind je informatie wat je kan doen als je een klacht hebt over het werk of de begeleiding bij WerkPro.
Je kunt:
- contact opnemen met de klachtenfunctionaris
- contact opnemen met de externe vertrouwenspersoon
- een officiële klacht indienen via het klachtenformulier
Als je een klacht hebt over de omgang met je persoonsgegevens, kan je ook rechtstreeks terecht bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
Je bent bezoeker of klant van onze projecten en je hebt een klacht
Bijvoorbeeld: je bent ontevreden over een van onze horecalocaties of kringloopwinkels. Dan is het belangrijk om eerst contact op te nemen me het project. Kijk hier voor de contactgegevens van onze projecten.
Klachtenfunctionaris
Als je een probleem of een klacht hebt en je komt er samen niet uit, dan kun je contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris van WerkPro, Denise Kok.
De klachtenfunctionaris is neutraal en heeft geen oordeel over je klacht. Zij kan bemiddelen tussen jou en degene waarover de klacht gaat. Ook voor informatie en advies over de klachtenprocedure kan je bij haar terecht.
Je kunt Denise telefonisch bereiken op: 06 2544 3141 (ma, di en do van 9.00 tot 17.00 uur)
Of je kunt mailen naar klachtenfunctionaris@werkpro.nl.
Een officiële klacht indienen
Je kunt ook een officiële klacht indienen via het klachtenformulier. In de klachtenregeling staat hoe dat gaat.