Heb je een klacht?

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met de begeleiding die je bij WerkPro krijgt. Is er toch iets wat niet goed gaat, dan kun je dat bespreken met je begeleider. Lukt dat niet of wil je dat niet, dan zijn er andere mogelijkheden.

Heb je een klacht?

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met de begeleiding die je bij WerkPro krijgt. Is er toch iets wat niet goed gaat, dan kun je dat bespreken met je begeleider. Lukt dat niet of wil je dat niet, dan zijn er andere mogelijkheden.

Je bent deelnemer/cliënt en je hebt een klacht

Op deze pagina vind je informatie wat je kan doen als je een klacht hebt over het werk of de begeleiding bij WerkPro.

Je kunt:

Als je een klacht hebt over de omgang met je persoonsgegevens, kan je ook rechtstreeks terecht bij de Autoriteit Persoonsgegevens.  

 

Je bent bezoeker of klant van onze projecten en je hebt een klacht

Bijvoorbeeld: je bent ontevreden over een van onze horecalocaties of kringloopwinkels. Dan is het belangrijk om eerst contact op te nemen me het project. Kijk hier voor de contactgegevens van onze projecten.

Klachtenfunctionaris

Als je een probleem of een klacht hebt en je komt er samen niet uit, dan kun je contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris van WerkPro, Denise Kok.

De klachtenfunctionaris is neutraal en heeft geen oordeel over je klacht. Zij kan bemiddelen tussen jou en degene waarover de klacht gaat. Ook voor informatie en advies over de klachtenprocedure kan je bij haar terecht.

Je kunt Denise bereiken via het algemene nummer van WerkPro:
050-3175200: je wordt dan doorverbonden.
Of je kunt mailen naar
klachtenfunctionaris@werkpro.nl.  

Een officiële klacht indienen

Je kunt ook een officiële klacht indienen via het klachtenformulier. In de klachtenregeling staat hoe dat gaat.